FAQ
Bij EverestPeak houden we van duidelijkheid. Hier vind je de antwoorden op de vragen die we het vaakst krijgen.
Kwaliteit
Hoogwaardige producten met zorg gecontroleerd.
Betaalbaarheid
Praktische luxe die voor iedereen toegankelijk is.
Duurzaamheid
Verantwoord geproduceerd met oog voor mens en milieu.
Op een rijtje:
Bieden jullie cadeauservice aan?
Deze service is binnenkort beschikbaar!
Zijn er acties of kortingen voor nieuwsbriefinschrijvers?
Zeker! Bij inschrijving op onze nieuwsbrief ontvang je direct 15% korting op je eerste aankoop. Daarnaast houden we je periodiek op de hoogte van exclusieve aanbiedingen, en krijg je als eerste de kans om nieuwe producten met korting te testen.
Hoe duurzaam zijn de producten van EverestPeak?
Onze producten zijn duurzaam geproduceerd, met aandacht voor zowel het milieu als langdurige kwaliteit. Wij kiezen zorgvuldig voor leveranciers die werken met milieuvriendelijke processen en strenge kwaliteitscontroles.
Hoe worden de producten verpakt?
Wij gebruiken gerecycled karton voor onze verpakkingen, zodat we samen de ecologische voetafdruk verkleinen.
Hoe kan ik contact opnemen met EverestPeak?
Je kunt ons bereiken via:
-
E-mail: info@everestpeak.nl
-
Telefoon: +31 06 27225761
-
Website chat
Wat is de gemiddelde reactietijd van de klantenservice?
Wij streven ernaar om binnen 15 minuten op jouw vraag te reageren.
Zijn de Bluetooth slaapmaskers geschikt voor alle telefoons?
Ja, onze slaapmaskers zijn geschikt voor alle telefoons die beschikken over Bluetooth.
Hoe wordt de klamboe bevestigd?
De klamboe kan zowel met boren als met sterke plak haken worden bevestigd.
Werken de producten op batterijen of zijn ze oplaadbaar?
-
De EverestPeak Wake-up light werkt op netstroom.
-
Het EverestPeak slaapmasker is oplaadbaar.
Wat is jullie retourtermijn?
Je hebt bij ons 30 dagen bedenktijd, ongeacht de reden.
Zijn de retourkosten voor de klant of voor EverestPeak?
Retourkosten zijn voor de klant. Bij defecten of garantiegevallen nemen wij uiteraard de kosten op ons.
Hoelang is de garantie op de producten van EverestPeak?
Wij bieden standaard 2 jaar garantie op al onze producten.
Wat is de levertijd binnen Nederland en België?
Bestellingen die op werkdagen voor 22:00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden.
Wordt mijn bestelling verzonden met track & trace?
Ja, je ontvangt altijd een track & trace-code zodat je jouw pakket eenvoudig kunt volgen.
Verzenden jullie ook internationaal?
Ja, wij verzenden ook internationaal.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor verzending binnen Nederland rekenen wij €6,95.
Voor België en Duitsland bedragen de verzendkosten €9,95.
Met welke vervoerders verzenden jullie?
Onze bestellingen worden verzonden met DHL en PostNL.
Voor jou, voor je gemak.
Alles wat je wilt weten, overzichtelijk op één plek. Zo helpen we je direct verder.
